Projekt przygotowała warszawska firma brandingowa Mamastudio. - Chodzi nam o stworzenie jednolitego systemu identyfikacji, który będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych - tłumaczy Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzeczniczka UMCS.
Jeśli nowe logo zyska akceptację senatu uczelni, to będzie ono umieszczone m.in. na oficjalnych drukach i materiałach promocyjnych. Zmianie nie ulegnie jednak herb uniwersytetu i będzie on dalej wykorzystywany na sztandarach, pieczęciach oraz dyplomach.
Odświeżenie wizerunku planuje też Politechnika Lubelska, która od wczoraj testuje nową stronę internetową. - Serwis został gruntownie przebudowany zarówno w warstwie wizualnej, jak i technologicznej, zyskując na wyglądzie i funkcjonalności. Jest to pierwszy krok w kierunku ujednolicenia wizerunku uczelni oraz budowy spójnej, konsekwentnej tożsamości wizualnej - informuje Iwona Czajkowska-Deneka, rzeczniczka PL.
Nowa strona w założeniu ma być bardziej przyjazna dla użytkownika a wyszukiwanie interesujących nas treści - łatwiejsze i bardziej precyzyjne.
W najbliższym czasie zmiany na swojej stronie internetowej ma zamiar wprowadzić również Uniwersytet Przyrodniczy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?