Bilbordy pojawiły się m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu czy Szczecinie, w sumie w ponad 800 punktach.
Nim oczom przechodniów ukazał się kolorowy plakat, na nośnikach widać było tylko czarne tło i hasło "Siła jest w nas". Wiele osób myślało, że to początek kampanii wyborczej albo reklama nowego klubu sportowego. Dziś już wiadomo, że chodziło o promocję woj. lubelskiego. Wcześniej, w ramach tej samej kampanii, nasz region reklamował się za granicą. Przygotowano w tym celu specjalne spoty i konkursy.
Największe miasta i co dalej?
Na bilbordach i spotach promocja się nie skończy. Kolejna część kampanii będzie się skupiała na regionie, na promowaniu wśród mieszkańców lokalnych produktów. W małych sklepach stanie tysiąc specjalnie oznaczonych regałów z lubelskimi specjałami.
Akcja będzie wspierana przez reklamy emitowane przed filmami w lubelskich kinach i i lokalnej TVP. Te działania będą kosztowały 1,4 mln złotych.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?