Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja woj. lubelskiego. Już wiadomo, co kryło się za hasłem "Siła jest w nas"

RED
Czarne tło i napis "Siła jest w nas". Takie bilbordy pojawiły się kilka tygodni temu w największych miastach Polski. Wiele osób myślało, że to początek kampanii jednej z partii przed zbliżającymi się wyborami. Dziś już wiadomo, że w ten sposób postanowiło promować się woj. lubelskie.

Bilbordy pojawiły się m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu czy Szczecinie, w sumie w ponad 800 punktach.

Nim oczom przechodniów ukazał się kolorowy plakat, na nośnikach widać było tylko czarne tło i hasło "Siła jest w nas". Wiele osób myślało, że to początek kampanii wyborczej albo reklama nowego klubu sportowego. Dziś już wiadomo, że chodziło o promocję woj. lubelskiego. Wcześniej, w ramach tej samej kampanii, nasz region reklamował się za granicą. Przygotowano w tym celu specjalne spoty i konkursy.

Największe miasta i co dalej?
Na bilbordach i spotach promocja się nie skończy. Kolejna część kampanii będzie się skupiała na regionie, na promowaniu wśród mieszkańców lokalnych produktów. W małych sklepach stanie tysiąc specjalnie oznaczonych regałów z lubelskimi specjałami.

Akcja będzie wspierana przez reklamy emitowane przed filmami w lubelskich kinach i i lokalnej TVP. Te działania będą kosztowały 1,4 mln złotych.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lubelskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto