Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Konsumenci mają do wyboru wiele formatów sklepów...
fot. Archiwum/Polska Press

Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni?

- Konsumenci mają do wyboru wiele formatów sklepów spożywczych. To m.in. sklepy sieciowe w formule „convenience”, czyli blisko miejsca zamieszkania, tradycyjne sklepy osiedlowe, dyskonty, średniej wielkości hipermarkety i supermarkety, a także specjalistyczne sklepy, np. z żywnością ekologiczną. W ostatnich latach obserwowaliśmy wiele zmian na rynku. Niektóre marki były przejmowane przez inne sieci spożywcze, poszukiwano nowych formatów działalności, rozwijano strategię „omnichannel”, czyli spójnego łączenia różnych kanałów komunikacji z klientem. Zmniejsza się też powierzchnia sklepów spożywczych w dużych centrach, a zwiększa w parkach handlowych. Intensywnie rozwijają się sieci „convenience”, czemu sprzyja boom mieszkaniowy. Widać również coraz więcej wdrażanych ekologicznych rozwiązań – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE.

Zobacz również

Rywal Polski na Euro 2024 straci selekcjonera? Cale życie marzył o pracy w Bayernie

Rywal Polski na Euro 2024 straci selekcjonera? Cale życie marzył o pracy w Bayernie

Śmiertelny wypadek w Złochowicach. Zarzuty dla podejrzanej 56-latki

Śmiertelny wypadek w Złochowicach. Zarzuty dla podejrzanej 56-latki

Polecamy

„Wyrywamy śmierci każdy dzień życia”. Przed Wielkanocą o śmierci mówi lekarz

„Wyrywamy śmierci każdy dzień życia”. Przed Wielkanocą o śmierci mówi lekarz

Właśnie teraz niedobór tej witaminy odczuwamy najbardziej! Zobacz, objawy

Właśnie teraz niedobór tej witaminy odczuwamy najbardziej! Zobacz, objawy

Nowość w klasach mundurowych. Szykują się spore zmiany

Nowość w klasach mundurowych. Szykują się spore zmiany