W Lublinie pierwszy pop-up pojawił się w 2012 roku, kiedy Fundacja Kaisera Söze postanowiła otworzyć w Domu Kultury targi, na których można kupić ubrania i akcesoria bezpośrednio od twórców lub producentów. Podczas tegorocznej edycji, która rozpoczyna się w środę, jest ich już 37. - W tym roku położyliśmy większy nacisk na warstwę edukacyjną - mówi Sylwia Besztak, odpowiedzialna za kontakt z mediami przy Lublin Pop-Up Shop 2015.
Na warsztatach twórcy dowiedzą się m.in. jak projektować i budować wizerunek firmy odzieżowej zgodny z zaplanowanymi celami, jak umiejętnie selekcjonować najnowsze tendencje. Znajdzie się też coś dla odbiorców: Magdalena Zozula poprowadzi wykład: "Świadome budowanie swojego wizerunku w oparciu o analizę kolorystyczną i określenie typu sylwetki".
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?